Андрій Гордєєв та Марина Порошенко підписали Меморандум про впровадження інклюзивної освіти на Херсонщині


...Print this pageEmail this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Андрій Гордєєв та Марина Порошенко підписали Меморандум про впровадження інклюзивної освіти на Херсонщині

22 листопада у рамках свого візиту на Херсонщину Перша леді України Марина Порошенко та голова Херсонської облдержадміністрації Андрій Гордєєв підписали Меморандум про співпрацю, у рамках якого наша область долучилася до національного проекту Благодійного Фонду Порошенка «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації».

За словами пані Порошенко, на сьогодні у Херсонській області працюють 69 інклюзивних шкіл, в яких навчається 275 учнів з особливими освітніми потребами, але інклюзивною освітою охоплені лише 1% «особливих» дітей регіону, тому є над чим працювати.

«Ми й надалі будемо покращувати умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними знань, враховуючи їх індивідуальні потреби, можливості, здібності та інші вимоги, – запевнив очільник області Андрій Гордєєв.

Також він наголосив: «Беремо на себе зобов’язання запровадити інклюзивну освіту в кожній школі. На цей рік маємо облаштувати для цього 4 школи, на наступний рік плануємо збільшити їх кількість».

У свою чергу Марина Порошенко від імені всіх дітей з особливими потребами подякувала очільникові області Андрію Гордєєву за сприяння реалізації програми інклюзивної освіти на Херсонщині.

Нагадаємо, 5 липня 2017 року Президент Петро Порошенко підписав закон “Про внесення змін до Закону України “Про освіту” щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг”.

Законом врегулювано питання доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг у навчальних закладах, зокрема:

  • закріплено право на освіту осіб з особливими освітніми потребами і надано їм можливість отримувати освіту в усіх навчальних закладах, у тому числі безоплатно в державних і комунальних навчальних закладах, незалежно від “встановлення інвалідності”;
  • запроваджується дистанційна та індивідуальна форми навчання;
  • визначено поняття “особа з особливими освітніми потребами”, “інклюзивне навчання”;
  • надано можливість особам з особливими освітніми потребами отримати психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу, створено для таких осіб інклюзивні та спеціальні групи (класи) у загальноосвітніх навчальних закладах.

За матеріалами khoda.gov.ua

Leave a comment